1 września 2009

O mnie

Nazywam się Konrad Kokurewicz.

Pokrótce opowiem Ci moją historię…

Jestem idealistą - wierzę, że zawsze można coś zrobić, że każdemu może się udać.

Lekarzem chciałem zostać od kiedy pamiętam.

W wieku 5 lat badałem o 3 lata młodszą siostrę - Anię.

Dzięki czujnemu oku naszego Taty - posiadamy bezcenną pamiątkę z tamtych czasów (fot. Stanisław Kokurewicz).

W zerówce i szkole podstawowej badałem cebule i żaby.

Badałem z taką zaciekłością, że zmarły przy tym 3 mikroskopy.

W liceum chodziłem do klasy biologiczno-chemicznej(X LO we Wrocławiu ul. Piesza).

W klasie maturalnej uczęszczałem na kurs i korepetycje prowadzone przez wykładowców z Akademii Medycznej na których dowiedziałem się między innymi, że “nie mam predyspozycji” i zupełnie nie nadaję się na studenta medycyny.

Mimo braku predyspozycji i nie sprzyjających wiatrów mój upór zwyciężył.

W bojach o indeks bardzo pomogła mi Mima - czyli moja Mama - dziękuję!

Dostałem się na wymarzoną medycynę za trzecim razem.

Studia skończyłem sześć lat później (czerwiec 2006r. Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich we Wrocławiu).

Potem odbyłem 13 miesięczny staż, zdałem Lekarski Egzamin Państwowy (LEP) i otrzymałem prawo wykonywania zawodu lekarza (tutaj możesz sprawdzić czy jest aktualne - wystarczy wpisać moje imię i nazwisko).

W grudniu 2007 roku zacząłem przyjmować Pacjentów i pracować jako samodzielny lekarz.

W marcu 2008 roku rozpocząłem specjalizację z medycyny rodzinnej.

Na chwilę obecną jestem szczęśliwym rezydentem medycyny rodzinnej (lekarzem w trakcie specjalizacji z medycyny rodzinnej na etacie Ministra Zdrowia) w ogromnej mierze za sprawą mojej żony, uroczej Kamili.

Dlaczego nie zdecydowałem się na chirurgię, kardiologię czy neurologię?

Uważam, że medycyna rodzinna jest najwspanialszą spośród lekarskich specjalizacji, bo żaden inny specjalista nie ma możliwości poznać tak dobrze swoich Pacjentów i ich środowiska życia jak lekarz rodzinny.

Do nikogo innego tak jak do lekarza rodzinnego nie wracają latami wciąż Ci sami Pacjenci. Powroty te umożliwiają zbudowanie czegoś wspaniałego i pięknego, co moim zdaniem jest istotą “białego zawodu”: prawdziwej relacji lekarz-Pacjent.

W kwietniu 2008 roku założyłem blog “Medycyna w przystępny sposób - blog lekarski dla Pacjentów”

W sierpniu 2008 roku otworzyłem firmę: Indywidualna Praktyka Lekarska - Konrad Kokurewicz. Ponadto zmieniłem nazwę i przeniosłem bloga na http://meduzo.pl - czytaj na zdrowie.

Na co dzień pracuję jako lekarz rodzinny w:

ZOZ Psie Pole. Sp. z o.o.
A.Brücknera 47-49, 51-411 Wrocław
tel.(0-71) 325 23 25
www.psie-pole.medserwis.pl
email: psiepole@zoz.wroc.pl

Praktyka Lekarza Rodzinnego
Specjalista Medycyny Rodzinnej Łukasz Kozyra
ul. Ziemowita 1, 53-678 Wrocław
tel. (071) 355 54 56
email: lkozyra@dilnet.wroc.pl

Ponadto od lipca 2008r. prowadzę własną firmę:
Indywidualna Praktyka Lekarska - Konrad Kokurewicz w ramach której oferuję nie tylko wizyty domowe.